• Identify Members Attending Your Events
    Identify Members Attending Your Events
  • Manage your Members
    Manage your Members
  • Use Face Recognition to Measure Attendance
    Use Face Recognition to Measure Attendance
  • Get to Know your Members
    Get to Know your Members
  • Sort and Assign Photos to each Event
    Sort and Assign Photos to each Event

מהי תוכנת זיהוי פנים של Face-Six ואיך היא עובדת?

Face-Six (FA6) היא תוכנה ל זיהוי פנים בעלת סדרה של יישומי זיהוי פנים שנועדו לזהות אנשים בזמן אמת. הטכנולוגיה החדשנית שלנו מפשטת את זיהוי הפנים ומאפשרת פעולה מהירה ומדויקת.

FA6 יכול לזהות מספר אנשים בו-זמנית ממצלמה אחת או מרובות הפזורות במספר מיקומים, תחת דשבורד אחד.

יישומי FA6 מציעים ניווט אינטואיטיבי וחלק המאפשר לכל אחד עם כישורי מחשב בסיסיים להפוך למשתמש מומחה די מהר.

זוהי טכנולוגיית שירות חשאי בהישג ידך ואנחנו לא רק אומרים את זה כצורת דיבור, אנחנו מתכוונים לזה פשוטו כמשמעו, תוכנת FA6 הותקנה במספר סוכנויות GOV ברחבי העולם!

היישומים שלנו

FA6 מציע 8 אפליקציות שונות לזיהוי פנים שתוכננו במיוחד כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של כל סוג לקוח.

 

איך עובד זיהוי פנים?

זיהוי פנים נעשה על ידי השוואת ייצוגי פנים במקום השוואת פנים בפועל. המשמעות היא שאלגוריתם זיהוי פנים עובר דרך הפנים ומחלץ את תכונות הפנים. תהליך זה נקרא לעתים קרובות יצירת תבנית/וקטור או מיצוי תכונת פנים. בסופו של תהליך זה, נשארנו עם 1KB או פחות של מחרוזת טקסט המייצגת תמונה של 2, 5 או 10 MB. אז כאשר תהליך ההתאמה מתרחש, הוא מתאים מחרוזת טקסט לבסיס נתונים של מחרוזות טקסט, וזה כמובן מהיר ויעיל הרבה יותר מהשוואת תמונות.

מהם שלבי זיהוי הפנים?

הצעד הראשון לשימוש בתוכנת זיהוי פנים הוא לרשום (רישום) אנשים לרשימת המעקב של התוכנה (בסיס הנתונים). ההרשמה נעשית על ידי שימוש בתמונות עיון באיכות גבוהה – אלו יכולות להיות תמונות פספורט חדות וגדולות כמו. השלב השני הוא להאכיל את התוכנה בסרטונים או תמונות באיכות גבוהה שבהם הפנים גלויות במלואן. השלב הבא הוא תהליך ההתאמה שבו התוכנה משווה את ייצוג הפנים בסרטון או בתמונה מול אלו ברשימת הצפייה. ההתאמה יכולה להיעשות או כתהליך זיהוי (1:N), שבו ההשוואה מתנהלת מול כל בסיס הנתונים, או כתהליך אימות (1:1) שבו התוכנה מאמתת את זהותו של אדם מוכר מול התמונה המשוערת שלו. במאגר הנתונים.

דרישות להשגת דיוק גבוה

זיהוי פנים אינו קסם. רישום תמונות פנים באיכות נמוכה לבסיס הנתונים, והזנת התוכנה בסרטונים שבהם פרצופים בקושי נראים – הם מתכון לאכזבה. יש פתגם ישן בעולם התוכנה – “זבל נכנס – זבל החוצה” וזיהוי פנים אינו שונה. על מנת להשיג דיוק גבוה, ראשית עליך לוודא שהפנים שאתה רושם למאגר הנתונים של התוכנה הם באיכות גבוהה. שנית, עליך לוודא שהמצלמה שלך ממוקמת במקום הנכון עבור לכידת פנים חדות גלויות לחלוטין, ולאחר מכן עליך לוודא שתנאי התאורה בטווח המצלמה בסדר. לדרישות מפורטות יותר להשגת דיוק גבוה, עיין במדריך התמונות שלנו.

כמה מדויקת תוכנת זיהוי פנים?

תוכנת זיהוי הפנים שלנו מדויקת ביותר! ישנן מספר טכניקות למדידת דיוק זיהוי פנים, אך באופן כללי התוכנה שלנו מגיעה ל-99% דיוק בסביבת בקרה. למרות שתנאי החיים האמיתיים עשויים להיות דינמיים ולא תמיד ניתן לשלוט בהם, זה בהחלט אפשרי להגדיר מראש את כל הדרישות הדרושות ולהשיג תנאים קרובים לאופטימליים.


אנא פנו אלינו info@face-six.com

ונשמח לחזור אליכם ממשרדנו בראשל”צ.

מוזמנים גם לבקר באתר שלנו Face-Six או להשאר כאן באתר של Churchix